fredag 10 juli 2009

I väntans tider

Regnet hindrade mig från att trampa iväg idag så jag befinner mig fortfarande i huset på mistelvägen och väntar på bättre tider. Försöker titta på Ninas resa men irriterar mig bara på att den känns som en dokumentär. Intet ont om dokumentärer men jag var sugen på en riktig film. Smådeppig över vädret och jag inte kom iväg som det var tänkt. Men imorgon verkade det som att det skulle kunna bli uppehåll. Planen är att cykla upp till Åsa på västkusten där jag börjar skolan till hösten. Nyfiken på hur det ser ut där. Sen följer jag nog kusten söderut så långt jag känner för och cyklar sen tillbaka till Älmhult. Kanske blir det en tur på 50 mil men jag har till den 11 augusti på mig så det är ingen panik. Nu ska jag gå och äta. Förhoppningsvis sitter jag på ett bibliotek någonstans i småland eller halland nästa gång jag skriver här. Hej!

Inga kommentarer: